Literatura 389-390

8,00 

Leto: 2023

letnik: letnik XXXV

kategorija: revije

Uvodna beseda
Agata Tomažič: Vse je dovoljeno, vse je žanr ali O državotvornosti slovenske kriminalke

Poezija
Tone Škrjanec: Narava in družba
Stanka Hrastelj: Jezikanja I
Alja Adam: V postelji z narcisom

Proza
Maja Čehovin Korsika: STOP. KOŠTABONA.
Kazimir Kolar: Več poguma za čudnost, toda tudi ponižnosti
Davorin Lenko: Columbine generacija

Intervju
Julija Lukovnjak: Najbolj uživam v pisanju skozi like, ko doživljajo res intenzivne trenutke
Andrej Tomažin: Mislim, da ljudje preveč govorijo o človeški esenci, ki stoji za nekim tekstom
Ana Schnabl: V glavi in želodcu imam veliko kriminalk in trilerjev, kar mi je ne­­dvomno pomagalo prebiti se skozi zgodbo

Esej
Robert Kuret: Onkraj ni idealnega sveta. Znanstvena fantastika in njen materializem
Silvija Žnidar: Čarobno, vprašljivo, subverzivno

Knjigogled
Aljoša Harlamov: Prigode Sherlocka Holmesa na platnu in ekranih
Martin Justin: Kdo se boji demonske grozljivke?

Retrocenzija
Rok Plavčak: Od detektivke k noir fikciji

Prevod
Shirley Jackson: Vedno sva živeli v gradu

Kritika
Robert Kuret: Presežno in njegove motnje (Janja Rakuš: Tri barve)
Veronika Šoster: Kako se bomo podpisali pod grafit (Marjana Moškrič: Sneg)
Sašo Puljarević: Drain the swamp! (Mojca Širok: Praznina)
Anja Zidar: Vsi smo toxic (Eva Mahkovic: Toxic)
Martin Justin: Konci, takšni in drugačni (Irena Svetek: Črni princ)
Urban Leskovar: Reality check (Pia Prezelj: Težka voda)
Tinkara Uršič Fratina: Odtenki samote (Vinko Möderndorfer: Samota)
Iztok Sitar: Zgodba o nevidnih ljudeh (Ivan Mitrevski: Nevidna življenja)

»Vsa knjižna produkcija bo čez čas postala žanrska, saj žanrska struktura deluje – zapeljuje, premišljuje – in se zlasti kupuje.«