Literatura 350
PRVI ZVEZEK
UVODNA BESEDA
Iva Kosmos, Ana Geršak, Urban Vovk
Jakob, Jure: S srebrnino v zastavljalnici ne moreš ravnati kot kak abstrakten slon (Goran Dekleva)
Fritz, Ervin: Ja, mi pernati anarhisti se ne damo (Tanja Petrič)
Koncut, Suzana: Zasledovanje logike besedila (Ana Geršak)
Kumerdej, Mojca: V razpokah med enim in drugim glasom (Iva Kosmos)
Salecl, Renata: Nezadovoljstvo kot motor kreativnosti (Sandra Krkoč)
Mazzini, Miha: Moj princip gradnje zgodbe zahteva odprtega bralca (Tina Kozin)
Stepančič, Lucija: To je to, kar hočem, črni humor (Tina Kozin)
Vidmar, Janja: Pisanje proze je samotno in nepredvidljivo potovanje, pisanje scenarijev kot organizirano potovanje z agencijo (Gaja Kos)
Golob, Anja: Zasledujem napetost (Ana Geršak)
Svetina, Peter: Je pa humor lahko za krohotat ali pa za blago nasmehnit se, včasih
samo za malo bolj svetlo pogledat (Gaja Kos)
Rezman, Peter: Omejitve niso v formi, ampak v glavah (Tina Kozin)
Vidali, Petra: V steni vse izgine (Goran Č. Potočnik)
Golob, Tadej: Zunanje okoliščine so mi bile vedno pomembnejše od ontoloških vprašanj (Tina Kozin)
Rugelj, Samo: Idealen esejist je zame tisti, ki se ga lahko tudi proda! (Dijana Matković)
Milič, Jolka: Pravzaprav mi ugaja orati to ali ono ledino. Plavati proti toku. Ustvariti, česar še ni (Ana Geršak)
DRUGI ZVEZEK
Kraševec, Borut: Pri prevajanju se zgleda sprožijo neki drugi, globlji mehanizmi (Urša Zabukovec in Primož Čučnik)
Kramberger, Nataša: Ne rabim tega, da so moji teksti večni (Taja Topolovec)
Kentrić, Samira: Všeč mi je misel, da je moje življenje popolno naključje (Dijana Matković)
Semenič, Simona: Zmeraj gre za dramo o ljudeh (Iva Kosmos)
Stepančič, Damijan: Svobode ti posamezen tekst omogoča točno toliko, kolikor si jo lahko privoščiš sam (Gaja Kos)
Demšar, Avgust: Z vsakim od romanov sem razrešil eno svojih osebnih travm (Mojca Pišek)
Snoj, Vid: Obrat ni bil sunkovit, prej je bilo, kot bi se obračala kaka čezoceanka (Alen Širca)
Hočevar, Kristina: Nujno mi je vzdrževati organskost jezika (Tina Kozin)
Dović, Marijan: Kamorkoli se obrneš, naletiš na Prešernov mit (Iva Kosmos)
Toporišič, Tomaž: Teorija naj izhaja iz fascinacije, erotičnega razmerja do umetnosti (Ana Perne)
Partljič, Tone: Dobra literatura diši tudi po prsti, iz katere raste (Ignacija J. Fridl)
Putrle Srdić, Jana: V spremembah prej vidim možnosti kot grožnje (Tina Kozin)
Remškar, Slavica: Čudežnemu drevesu strežem vsak dan, skupaj z mnogimi drugimi ljudmi (Gaja Kos)
Zabukovec, Dušanka: Najbolje je, če imaš več želez v ognju: nekaj je treba delati za slavo, nekaj za položnice (Sandra Krkoč Lasič)
Lorenci, Jernej: Zame se predstava nikdar ne zgodi na odru (Ana Perne)
Kozin, Tina: O tujosti, ki naj vedno ostane nepresežena (Maja Šučur)