Literatura 307-308
UVOD
POEZIJA
Uroš Zupan: Strašno leto
Vita Žerjal Pavlin: Pesmi
Adam Šuligoj: Stransvet
PROZA
Andrej Blatnik: Otroci politikov
Suzana Tratnik: V škarje
Muanis Sinanović: Anastrofa
Mirjam Gostinčar: Gas in dolge luči
INTERVJU
Dušan Jovanović: Nikoli nisem postal nacionalno, idejno, moralno stabilen (Dijana Matković)
DRAMOLETI
Simona Semenič: vsega je kriv boško buha
Peter Rezman: Ko je vsak tekst lahko
Simona Hamer: Če hočeš videti …
STATUS BESEDILA V SODOBNIH SCENSKIH PRAKSAH
Rok Vevar: Uprizoritev in besedilo z nekim ozirom na umetniške neoavantgarde šestdesetih in sedemdesetih let
Blaž Lukan: Med zavezništvom in tujostjo: tipi odnosa med tekstom in sceno v sodobnem gledališču
Nika Leskovšek: Med pop komadi in uglasbeno poezijo: nove tekstne prakse v slovenskih scenskih umetnostih
Katja Legin: Najbrž predolg esej o poti od kratkega romana do nikoli zaključene predstave (Kundera, No!Training lab)
Potencialna predstava: primer novega pisanja za gledališče
Aldo Milohnić: Filipčičeva Atlantida ali O krpanju biti bivajočega in paranju živcev
KRITIKA
Ana Schnabl (Mojca Kumerdej, Kronosova žetev)
Maja Šučur (Gašper Kralj, Rok trajanja)
Matej Bogataj (Miha Mazzini, Zemljevidi tujih dežel)
Karmen Jordan (Suzana Tratnik, Noben glas)
Rok Plavčak (Mihail Riklin, Svoboda in prepoved)
Martina Potisk (Muanis Sinanović, Dvovid)
Domen Slovinič (Anja Golob, Didaskalije k dihanju)
Zarja Vršič (Uroš Zupan, Avtomobilski bluz)
STRIP STOPINJE
Damijan Stepančič in Etgar Keret