Literatura št. 343-344
januar-februar 2020, letnik XXXII
UVOD
Uroš Zupan: Smrekov lubadar
POEZIJA
Andrej Brvar: Fusnote
Esad Babačić: Včasih
Robert Simonišek: Kar dopuščajo čuti
PROZA
Andrej Blatnik: Luknje
Marko Sosič: Dve zgodbi
Blaž Kutin: Dan mrtvih
Urša Petelinek: Ikebrane, s. p.
INTERVJU
Helena Koder: V slogu se skriva tisto, zaradi česar je esej berljiv (Primož Čučnik)
ESEJ O NOVI SLOVENSKI LITERATURI
Helena Koder: Krošnja z neznanimi sadeži
Andrej Makuc: Veja h Krošnji Helene Koder
PREVOD – DVE NOBELOVI PREDAVANJI
Olga Tokarczuk: Pozorni pripovedovalec (Jana Unuk)
Peter Handke: Predavanje na Švedski akademiji v Stockholmu (Aleš Učakar)
REFLEKSIJA
W. H. Auden: O branju (Primož Čučnik)
KNJIGOGLED
Muanis Sinanović: Ena pripoved, dva svetova
(Philip K. Dick, Človek v visokem dvorcu)
KRITIKA
Aljaž Krivec (Samo Rugelj: Krčenje: diktatura trga, erozija duha …)
Diana Pungeršič (Vesna Liponik, Roko razje)
Maja Šučur (Slavko Pregl, Srajca srečnega človeka)
Veronika Šoster (Tadej Golob, Dolina rož)
Žiga Rus (Kristina Kočan, Divjad)
Anja Radaljac (Jernej Županič, Behemot)
Irina Lešnik (Urban Vovk, Kdo drug in kje drugje)
Domen Slovinič (Monika Vrečar, Šovinistka)
ODZIV
Jana Unuk: Pojasnili k recenziji Aljaža Krivca »Z iste točke v dve smeri«